.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس هيئت كشتي نكا استعفا داد

رئيس هيئت كشتي نكا استعفا داد.

رضا جلاليان رئيس هيئت كشتي نكا با ارسال و فاكس نامه ارسالي به ثمر بخش، رئيس هيئت كشتي مازندران، به دفاتر خبرگزاري‌ها و روزنامه‌ها استعفاي خود را اعلام كرد.
در اين استعفانامه آمده است: دخالت‌هاي بي‌مورد و نابجاي او (عادل عاليشان) در كار هيئت‌ها، به ويژه ورزش اول كشور و استان و شهرستان و روند پيشرفت ما را بسيار كند كرده است در حالي كه مشورت و هم‌انديشي و هماهنگي چيز ديگري است كه متاسفانه در اين بنده خدا وجود ندارد.

وي در اين استعفانامه آورده است: تبعيض شديد بين هيئت‌هاي ورزشي در نكا وجود دارد كه دو يا سه هيئت را بيشتر مورد توجه قرار مي‌دهد مانند تكواندو و ژيمناستيك.
جلاليان در استعفانامه خود بيان داشت: بكارگيري افراد در هئيت‌هاي مانند كاراته، جودو و بسكتبال كه با زدو بندهاي فراوان انجام شده و دور از شان مقدس ورزش است.
وي در ادامه اين استعفانامه افزود: قدرت‌نمايي و تكرار اين سخن كه من مي‌توانم هر رئيس هيئتي را در هر زمان بركنار كنم يا بكارگيري كنم و هيچ كس هم قدرت و جرات اعتراض ندارد از جمله عملكردهاي رئيس تربيت بدني نكا در قبال هيئت ورزشي است.

جلاليان در بخشي از اين استعفانامه بيان داشت: عاليشان شعار حمايت از دولت احمدي‌نژاد را سر مي‌دهد ولي در عمل هيچ نشانه‌اي از يك كارگزار اين دولت در او نيست، آيا مي‌شود براي يك مدت طولاني حفظ ظاهر كرد، بالاخره ماه پشت ابر پنهان نمي‌ماند.
وي در اين استعفانامه اضافه كرده است: بيشتر هيئت‌ها و ورزشكاران و قاطبه مسئولان و مردم شهيد داده و ولايتمدار و خوب شهرستان نكا از او ناراضي هستند و اين براي يك مسئول مهم در يك اداره پرجمعيتي مثل تربيت بدني به دور از شان است.

اين مسئول مستعفي در اين استعفانامه افزود: ايشان از ابتدا با بكارگيري چهره‌هاي مطرح و ارزشي و مسئولان شهرستان نكا به دنبال كسب وجهه براي خودش بود كه در مدت زمان كمي اين نيت بد روبرو شد و جوي از بد بدبيني را در سطح شهر ايجاد كرد.

وي در پايان اين استعفانامه آورده است: عدم رضايت بسياري از پيشكسوتان و ورزشكاران اين شهرستان از ايشان از ديگر نكات قابل توجه است كه به همين دليل بنده از رياست هيئت كشتي نكا اعلام استعفا مي‌كنم و براي بهبود و تغيير اين شرايط نامطلوب تمام سعي خود را انجام مي‌دهم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.97 seconds.